4 år

Fyra år har gått sen mormor gick bort.
Dom åren har bara sprungit i väg. Men saknad kommer hon alltid att vara.




Ingen bil hittade vi helelr. Ingen som föll oss i smaken. De ör inte lätt att hitta någon kombi bil med automat.
De fanns en Opel Vectra automat. Men de klickade varken för mig eller Cliff. Så vi får leta vidare.
Som de ser ut i dags läget så kommer vi att sälja båda bilarna och köpa en billigare bil nu och leta vidare efter våran (drömbil). Vi vill ju inte skynda på ett bilköp bara för att vi måste.
Kom gärna med tipps på bra bilar. Varken jag eller Cliff är så bra på bilar.


Fick besök av Madde S och hennes söta dotter Aurora. De var inte igår jag träffade dom. Förstår inte varför de ska behöva dröja så länge mellan gångerna man ses fast man bor någon kilometer i från varandra.
Tyvärr så är de så. Men nu så fick vi till en liten träff. Trevligt var de. Madde var så söt med sin lilla bebismage.
Och Aurora var så söt med sina pippitoffsar.
Nova och Aurora dom skulle leka med samma leksaker hela tiden. De är väl typiskt barn? =)
Men bra lekte dom trotts allt.


Hoppas hoppas jag får min mobil i morgon. Längtar!


Nej, nu blir de till att stoppa ner huvudet i böckerna och PLUGGA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hon finns med er varje dag <3

2010-08-10 @ 15:03:08
Postat av: Madelene

Jag förstår inte heller varför de dröjer så länge, men av någon konstig anledning så är det oftats så att bor man nära varann så ses man allt sällan, men de får vi ändra på! Tjejerna kan ju leka bra ihop, trots att dom skulle ha samma saker haha.



Lovar att du kommer bli nöjd med w595 Rosa. Jag saknar faktikst den mobilen! Den bästa jag haft, förutom den jag har nu, är nöjd med den oxå w995.



Kram Kram

2010-08-11 @ 22:14:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0