Super dag

Morgonen började med att jag fick en ny mobil av min älskade sambo.
Snacka om att jag blev glad. Fick en HTC Tattoo.



Är hur nöjd som helst. Nu ska jag bara lära mig den och designa ett eget skal.

Sen så vidare till svärmor som bjöd på frukost. Hem igen och grilla till lite lunch innan jag skulle få besök.
Först så kom Sandra och hennes söta son Edwin.
Och lite senare så kom även Stephanie och hennes söta son Alexander. De var jätte trevligt att träffa tjejerna och deras söner.
Alexander var de full fart på. Oj, vad han knatade omkring med. Han fick tag på allt som han inte fick leka med. Stephanie hade fullt upp att springa efter. Så där fick jag mig en tanke ställare att vi måste rensa upp en hel del här hemma.
Annars så kommer vi få fullt upp att jaga våran dotter.  =)

Efter att Stephanie och hennes trötte son åkt hem så tog jag och Sandra en långprommis med våra barn.
Hade jätte trevligt och pratade om allt möjligt.
Hem igen och klockan den hade sprungit i väg.

Men nu så sover Nova efter att fått lite mat i magen. Så nu sitter jag här i min ensamhet och bloggar lite och delar med mig av min dag.

Men nu ska jag ta och krypa upp i soffan och kolla på fuskbyggarna.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0