Söndag igen

De var den helgen de. Rolig har den varit.
Fredagen så blev de ingen After Work för min del. Snyft. De körde i hop sig helt enkelt. Tråkigt men de kommer fler gånger.

I går så var vi på 60 års fest hos Cliff´s morbror Roger. Mycke folk och glatt humör.
De roliga med de hela var att dom hade gift sig i smyg. De var bara jag som visst om de efter som jag hade fixat svit på vårat hotell åt dom.
Snacka om att gästerna blev snopna.=)
Efter 60 års festen så åkte vi upp till Robin en sväng som hade fest hemma.
Sen vidare till Albert & Patrik.

Nova hon fick vara hemma hos mamma. Först gången som hon sov bort. De kändes så konstigt.
Jag var grinfärdig när vi var på väg hem för jag saknade henne så mycket. Min bebis.
Nu när vi var barnlediga och skulle sova ut så vaknade jag kl 7:00 som vanligt.
Kollad ner i Nova´s säng och ingen Nova där. Gud så jag saknade henne. Men jag lyckades somna om i en timme till men sen så, upp och hoppa. Klädde på mig och gjorde mig klar. Skyndade på Cliff sen så gick vi i väg till mamma för att hämta Nova.
Hon hade varit så snäll så. Allt hade gått jätte bra. De känns skönt att veta att de inte är några problem att lämna bort henne över en natt.

Passade på att knäppa lite kort på familjen nu när alla var hemma och vi hade syrran som fotograf.




Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh vad fina bilder!

2010-04-18 @ 21:57:39
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Madde! <3

2010-04-19 @ 09:09:22
Postat av: Stephanie

Den översta bilden var super duper fin på er. En perfekt bild att förstora ju! :) Super fina som sagt.



Kram gumman <3

2010-04-21 @ 01:24:29
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Stephanie. Vi ska göra förstoringar av de kortet. =)

Ska även ha den bilden på mitt ska till mobilen.

2010-04-21 @ 08:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0