Shoppat lite granna

I dag så tog jag och Madde med oss våra barn och åkte in till stan.
Skulle fylla på vårgarderoben lite hade jag tänkt. Men riktigt så blev de inte. Nova vaknade upp och var sprallig och varm. Inte ville hon sitta still i sin vagn då inte.
Allt jag hann med att shoppa var en klänning och en fin dress till Nova. Klänningen är inte alls min stil igentligen med riktigt snygg var den. Tänkte ha den i morgon så då kan jag lägga upp en bild på den.
Var in på jobet och hälsade på en snabbis med.

Letade även efter en present till svärmor men inte kunde jag hitta något.
Då blev de bussen hem igen. Passade på att gå in på Ingela´s och titta lite. Där hittade jag riktigt fina saker. Så nu är presenten till Marianne fixad.

Var även så snäll så jag handlade lite öl till min sambo när jag endå var i centrum. Jag är snäll ja.
Tur ha har mig. =)

Nej, nu ska jag gosa med Nova inna hon ska sova.

Bloggar kanske mer lite senare.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0