Öser ner

Fy satan vilket skitväder de var i dag.
Såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. Har varit hemma hos mamma och lämnat en förstoring på mig och Nova. Hon blev så glad så.
Gick även hemm till Eva och hälsade på henne och Savannah. Åh, vad Savannah blev glad när kusin Nova kom.
Nova fick några mjukisdjur av Savannah. Hon är så go..

Nu sitter jag här och bloggar lite. Väntar på att maskinen ska bli klar så jag får hänga lite tvätt. Tråkgöra. Men någon måste göra de med.
De blir inte tvättat av sig själv konstigt nog.

Sen så blir de en sväng hem till svärmor/farmor och lämna förstoringen till henne med.

Bloggar mer senare.

Den här bilden är de som jag har förstorat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0