Oj, vilken dag

Dagen började med att vi gick hem till Cliff´mormor och Åke för att hälsa på. Även Marianne och Christer kom dit.
Efter besöket så följde jag med Marianne hem för att fortsätta i hunddagis med målningen.
Vi målade och målade i 3 timmar. Sen så blev de en kort rast för att få lite mat i magen. Efter att fått lite mat i magen så blev de mer måla i 2 timmar till.
Nu är jag helt slut i rygg och axlar.
Väl hemma igen så var de bara att fortsätta med sysslorna här i hemmet. Byta sängkläder, plocka i och ur diskmaskinen och en massa annat tråkgöra.

Nu är jag slut som människa efter att fått i mig lite tacos.

Och i morgon så börjar jag mitt nya liv. Nu jäv*lar så ska kilona rasa. Nu har jag bestämt mig. Trivs inte med min kropp så nu är de dax att göra något åt de. Inte bara sitta hemma och klaga. Nu ska jag ta tag i de här.
Så i morgon så blir de en proteindrink till frukost eller kanske en tallrik med gröt.
Ska fundera hur jag ska lägga upp de här.
Nu är de slut med alla fika stunder på dagarna. Här ska de ut och traskas med barnvagen ist.

I morgon så ska jag till jobbet och hälsa på. De var ett tag sen sist.
Ska även prata med min chef om när jag ska komma tillbaka för att börja jobba igen.

Nej, nu blir de duschen och försöka få bort alla målafärg som jag har fått på kroppen.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Tackar, men jag känne rmig slut som människa nu :D Jobbade ju först 7-12, sen kunde jag sova 1 timme bara och sen jobba 21-07 och sov när jag kom hem fårn 8 - 10:15 hehe. Nu ska vi snart äta lite lunch och fara till stockholm :)



Jag är ledig på tisdga! :) Kram

2010-04-12 @ 10:39:49
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0