Laddat upp en massa

Nu har jag laddat upp en massa gosaker tills i morgon kväll.
Har bjudit hit nära och kära. Vi ska äta kräftor och räkor. De ska bli så gott. De blir våran kräftpremiär i år.
Längtar. Hade hoppas på att vi skulle ha hunnit kokat om våra kräftor i dag. Men den här dagen räkte inte till.
Så jag får göra de i morgon bitti ist.
Men i dag så har jag gjort något nytt. Jag har varit och noppat mina ögonbryn med tråd. Ont gjorde de. Är nöjd med resultatet så då är de värt all smärta.

Nu blir de mys hemma i soffan med min snoriga sambo.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag tar gärna numret! 100 kr va rju ingenting. Jag gick på haircity inne på 9an i förrgår och fick betala 200 kr och då tog dom ingen tråd, därmed korta hon inte av stråna som jag ville så jag blev icke nöjd.

2010-05-03 @ 20:11:39
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0