Göra mig i ordning

Dax att börja göra mig klar innan jag ska i väg och jobba på gymmet.
Ska invänta barnvakten som ska passa Nova medans jag jobbar och Cliff tränar.

Fick en glad överraskning med posten i dag. Fick min deklaration ovh jag ska få tillbaka över 20 000 kr. Så underbart. Undra vad jag ska unna mig?
Humm de ska jag fundera på. För två år i rad så har jag spenderat pengarna på andra. Fört så ett år så köpte vi båten, viss så är båten min också men endå. Och förra året så köpte jag vagn, möbler mm åt Nova.
Så nu så ska jag köpa saker till mig. Tycker jag har gjort mig förtjänt av de.

Pus hej!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gud vad kul o få så mycket tillbaka. Jag fick tillbaka en liten slant. Men det mesta blir så klart lite roligheter till Alexander! ;) Men jag ska unna mig själv något roligt jag med! :)



När har du tid att ses? :) Fredag funkar det för dig?



Krams krams

2010-04-07 @ 19:58:38
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0