God morgon God morgon

Hör ni fåglaran sjunga glatt? De gör inte jag. Fy, f*n nu har de vita örnarna anlänt. De vill säga MÅSARNA!!
Jag hatar fiskmåsar rent ut sagt. De är så fruktansvärt äckliga djur.

I går när jag och mina syskon skulle gå över bron vid Holmarna så satt de ungefär 15 st måsar på broräcket och skrek. Men är vi kom fram på bron så flög de sin väg. Efter ett tag så kom de i en stor flock och flög i mot oss så vi fick fly våran väg.
Nej, de är inga mysig djur enligt mig.
Nej, nu byter vi samtals ämne.
I dag så ska jag träffa Madde och Malte. Nu var de några dagar sedan vi sågs sist. Så de ska bli trevligt.
Jag har passat på nu på morgonen och städat undan lite här hemma medans Nova sover. Vårna älskade dotter är som en inställd väckarklocka. 6:25 varje morgon så slår hon upp sina klarblåa ögon.
Jag sa de till Cliff i morse att han inte behöver ställa klockan. Nova kan väcka dig lika gärna. =)

Nu fick jag ett mess av Madde som kommer hit strax.

Bloggar mer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0