Fullrulle

Ja, de har de varit för mig. I går fick jag besök av min käre bror, Savannah, Mackan, Sabina och deras son Constanitn.
De kom förbi på lite kaffe innan de skulle vidare till BVC. Efter besöket så gick jag hem till Svärmor för att hjälpa henne att måla om i hunddagis. De kommer att bli så fint.
Ska nog dit och hjälpa henne lite i dag med om jag har tid. Annars så blir de i morgon ist.

I dag så var jag ner på gymmet och kollade till hur de går för våran nya som har ersatt Bosse. Yvonne heter hon. Hon är en sånn underbar människa. Så genomsnäll och trevlig.
De verkar som de går jätte bra för henne. Skönt de.

Sen så gick jag och hämtade upp Madde inna vi gick vidare till BVC. Och nu har Nova gått ner igen. 20 gram har hon gått ner sen jag var där för två veckor sedan. Jag blir inte klock på de här. Nu skulle Anna-Karin ringa special BVC i Uppsala och rådfråga med dom vad jag ska göra med min dotter.
Men hon äter bra och så. Jag har till och med i smör i hennes mat nu. Men endå så går hon ner i vikt.
Fast hon är ju inte still en sekund så hon bränner mer än vad hon får i sig.
Men alla tipps är välkomna om ni har några att ge mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0