Förlorade kusiner

I dag så fick jag besök av 2 av mina kusiner som jag inte har någon kontakt med.
De var så kul att träffa dom. Den ena av dom hade jag aldrig träffat förr. Så de var extra kul att se henne.
Ännu roligare var de att hon fick barn dagen före jag fick Nova.

Sen så har jag gjort en rolig sak till.
Alltså världen är bra liten de. Min kompis är på semester upp i Arvidsjaur och var ut på krogen där i lördags.
Var av hon såg en karl hon tyckte var så lik min kusin Micke. Så hon går fram till han och börjar att prata med honom och kommer fram till att han var i från Skutskär från början men bor där uppe nu.
Så Marina frågar om han är son till en av bröderna Larsson, vilkt han var.
Helt sjukt..
Nu har jag letat upp fan på Facebook och mejlat till honom.
Hoppas att jag får svar. Skulle vara så kul om de vore så att vi var kusiner.

Så sjukt att jag jag får fler och fler kusiner hela tiden. Ingen koll alls på min släkt.
Undra vad de kan bero på? Humm?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju Kusin Micke som har flyttat till Göteborg,

men Isabells och hans pappa Håkan bor ju i Kiruna :)

Så han var nog där på besök

2010-04-15 @ 21:57:25
Postat av: Emelie

Camilla- Nej, men han hette Anders Lindell och har bott där uppe nästan hela sitt liv. Så de är inte Micke.

2010-04-16 @ 19:03:14
Postat av: marina

nej camilla det var inte micke det var någon annan som var väldigt lik honom och mange.. och kiruna ligger 30 mil från arvidsjaur:)

2010-04-18 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0