Förkyld igen

Usch de här var inte kul. Var inte alls pigg när jag klev upp med Nova i morse. Hade ont i hela kroppen, snorig och hes.
Men nu så börjar jag komma igång. Efter en dusch och en stödvila nu på förmiddagen så börjar jag bli människa igen.
Men hesheten den sitter kvar. Så drygt. Jag märker på Nova att hon inte alls känner igen min röst. Hon kollar konstigt på mig när jag pratar med henne. Stackars liten.
Så i dag så blir de till att vara hemma och bara ta de lungt. Städa och tvätta står på schemat. Inte kul men någon måste göra de med.

Vi skulle ha varit hem till Cliff´s mormor och Åke och hälsat på. Men när ingen i familjen är helt pigg och kry så vill vi inte åka dit och riskera att smitta någon.
Får ta de en annan dag.
De är bara de att vi har tänkt åka dit hela påsken men inte kommit i väg. Usch de är så man skäms.
Jag är glad att vi kom i väg till Barnenshus i går. Så nu har jag inhandlat ett parasoll till vagnen och beställt en fotsack.
De hade ingen till min vagn hemma. Tur att de inte är så varmt ute än så jag kan köra med vinteråkpåsen ett tag till.

Bloggar mer senare.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0