Familjen

I dag så har jag haft en riktig familje dag. Både brorsan, Savannah, mamma och ena syrran jennie har varit här. De var bara Sarah som saknades.
Varför ska du bo så långt borta? Eller de är inte så långt men kanske för långt att gå iaf. Vill ha dig närmare så vi kan ses oftare. Love you sis

Ja, så kom ju även Eva på besök.
Trevligt har vi haft. Vi har fikat, spelat en massa Wii och gått på en promenad.
Inte har jag träffat Madde i dag heller. Så vi får ses i morgon ist.

Cliff han gör som alltid. Kommer hem säger hej och åker ill gymmet och tränar i 2 timmar. Hinner inte se han mycket. Inte Nova iaf hon som lägger sig kl åtta. Inte kul. Men har man en träningsberoende sambo så ser de ut så.
Själv så hinner man knappt träna längre. Vill inte be om barnvakt varje dag. Suck!
Fast i dag så blir de ingen träning för mig. Måste bli helt frisk innan.
Men i morgon så, ska även jobba på gymmet då. Mick H ringde och frågade om jag kunde jobba åt honom. De hade fått barn i torsdags. En liten son som var född en månad förtidigt.
Så nuville han byta bort sitt pass. Klart jag ställer upp.

Nej, nu ska jag vika klart min tvätt.
Bloggar kanske ett inlägg till innan kvällens slut.

Kram på er mina trogna läsare!


Kommentarer
Postat av: Camilla Holm

Kram =)

2010-04-06 @ 19:24:51
Postat av: Emelie

Kram på dig med Camilla Holm

2010-04-06 @ 19:40:39
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0