De va den dagen de

Ja, då va den här onsdagen förbi.
Ännu en dag full av aktiviteter. På morgonen så blev de öppnaförskolan med Madde och Malte.
Där var de lugnagatan i dag. Ganska skönt faktiskt. =)

Efter öppnaförskolan så tog vi en promenad så jag passade på att utföra en massa ärenden.

Så i morgon så ska jag i väg och få mina ögonbryn plockade. Ska pröva på att få dom plockade med tråd för förstagången.
De ska bli lite spännande.

Är de någon av mina käraläsare som har fått de någon gång?

Kommentarer
Postat av: Madelene

På fredag slutar jag jobbet kl 3. Ses efter det? Kanske jag kan komma förbi dig då, ska bara hämta upp Aurora från dagis först i så fall?

2010-04-28 @ 23:11:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag fick ögonbrynen fixade med tråd när jag var i Turkiet. Det gick väldigt fort och blev väldigt bra faktiskt :)

2010-04-29 @ 09:38:53
Postat av: Madelene

Det har jag fått och dte är bäst!! Vart ska du göra som gör det, måste gå dit isf. Dit jag varit dom 2 senaste gångerna har inte tagit med tråd :(

2010-05-01 @ 19:15:31
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0