Dåligt av mig

Nu har jag varit så dålig på att blogga.
Har inte haft tiden eller kanske snarare orken till de. Eller har helt enkelt inte haft något kulatt skriva.=)

Men de har inte varit en lugn stund i mitt liv. Vi har varit på kalas i helgen. Svärmor blev ett år äldre. Där bjöds de på tårta och en massa andra gosaker.
Sen så blev de lördagsys hemma hos Madde. Jag rymde hem i från för Cliff skulle få besök av en massa vänner.
Så jag tog vagnen och knatade till Madde. Men hem så beställde jag hämtning av Marina. Madde förbjöd mig att gå hem på kvällen, för kvällen innan så var de en 28 åring som blev knivrånade på den vägen vig Holmarna som jag alltid går.
Så jag vågade inte heller gå hem själv. Usch vad mycke sjuka människor de finns.
Inte konstigt att jag är mörkrädd.

När Marina skulle hämta mig så ringde hon när jag stod på klädd och klar och väntade:
- Du jag har något tråkigt att berätta säger Marina.
-Vad frågade jag.
-Jag har fått soppatorsk.
-Nej, du skojar säger jag.
Men de gjorde hon inte. Så jag tog vagnen och gick till Rengatan där hon stod. Som tur var så kände hon en tjej som bodde på Rengatan som hon kunde låna en dunk av. Så de var bara att gå till Preem med dunken och tanka och till baka och fylla på bilen.
Sen så rullade bilen igen.
Tur att de vara nära till macken, och att jag hade pengar på mig.


I söndags så kollade vi äntligen på Avatar.  Vilken bra film. Den kan jag varmt rekomendera till er som inte sätt den redan.

I dag så har jag varit till Barnens hus och hämtat min fotsack som jag beställde till Novas vagn. Åh, så fint de blev med den.
Var även ut till Toysrus och köpte presenter till tvillingarna som fyller 7 år snart. Tänk vad tiden har gått fort.

Nej, nu så blir de mys i soffan med Cliff som är sjuk igen stackaren.



Visst ser hon "vuxen" ut på den här bilden?

Kommentarer
Postat av: louise

ja hon börjar bli stor nu Nova. visst går det snabbt ? tyckte det var igår hon föddes. ja nu har du varit dålig på att uppdatera. ;) kram på er

2010-04-27 @ 21:37:51
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0