Då var de tisdag då

Japp de var de. Gårdagen var helt underbar. Började morgonen med att tokstäda medans Nova sov. Dammsög, torkade golven och vårstädade altan. Så nu är de bara blommor som saknas där ute. Eller ja, nytt altantak lär vi köpa. De gick dessvärre sönder i vintras när de rasade ner flera ton med snö.
Sen så gick vi och hämtade upp Madde och Malte och vidare på en långprommis på över 2 timmar. De var så sönt.
Hem och vila lite innan jag gick och hjälpte Marianne med målningen i hennes hunddagis.

I dag så röjde jag på våran bro. Plockade unda alla spader och annat skit som stod där. Hoppas verkligen att de inte kommer nå mer snö nu...
Sen vidare till BVC. Äntligen så hade Nova gått upp i vikt. Hon hade ökat från 7620 gram till 8015 gram. Weee..
Anna-Karin på BVC ropade:
-Hallelulja hon har gått upp!!
De var precis min tanke de med. Och inte lite heller nästan 400 gram på två veckor.
Det kändes så skönt att hon har ökat i vikt nu. De har givit resultat med att blanda i smör i hennes mat och gröt.
Så nu känner ja mig lugn igen. =)
Efter BVC så gick jag och Madde med våran barn och handlade lunch på Sleven i gryan och gick hem till mig och åt de. Vi satt ute på min altan och åt i solen.
Raggmunk och fläsk stod de på menyn. Åh, va gått de var. De var evigheter sen jag åt de.

Kom hem från gymmet för en stund sedan. Blev axlar för mig. Så de kommer att kännas i morgon. =)

Nej, nu blir de soffan för min del.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0