Vilken natt

Ja, i natt har jag haft mycke värkar fram och tillbaka. Kändes inge vidare när Cliff åkte till jobbet i morse. Men jag kan ju inte hålla han hemma utifall.
Men jag får ringa om de blir mer regelbundna värkar. Har värkar nu med.
Så jag hoppas att de är på G nu.. =)
Sista gången jag kollade på kloclan i natt så va den 03:17. Då hade jag inte lyckats somna. Lång och kände efter om de skulle bli nå mer. =)
Ja, sen ringde Cliff's klocka  06:30. Inte kunde jag sova nå mer då.
Så nu har jag fixa lite hemma utifall vi lär åka till förlossningen i dag. Håller på att tvättar lite. Ska byta sängkläder. Och har diskat kastrullerna från i går.
Vill ju ha rent och snyggt hemma när vi kommer hem från BB igen. =)
Men nu lär jag kolla mon Farm så de inte blommar över.
Haha, varför skulle jag börja spela de där spelet för?

Kommentarer
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Som en kompis sa till mig , skit i städningen , njut ist ! Du lever bara en gång.. Hon har 6 barn själv & har alltid försökt hålla de så rent & fint hemma , men nu skiter hon i de , hon ska njuta utav tiden med barnen nu ist :)

2009-09-14 @ 16:59:07
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Emelie

De ska jag tänka över. Kanske är så man ska göra ist..=) Men vem ska städa då? =)

2009-09-14 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0