Vilken djungel

Tur jag har Madde. Hade helt glömt att skicka in om föräldrapenning. Eller jag har begärt föräldrapenning men inte fyllt i några lappar eller fixat de på intenet så nu gjorde jag de. Förstod inte mycke. Som tur är så har jag Madde till hjälp. Satt med henne på MSN och frågade hur jag skulle göra. Tur jag har henne. Hon har varit till mycke hjälp för mej. Men allt från försäkringskassan till rätt kudde i spjälsängen. =)
Skönt att ha vänner som ställer upp och hjälper än.

Ja, nu har jag fyllt i för ett halvår frammåt. Men ska ringa och kolla med dom i morgon att allt har blivit rätt för säkerhetsskull. Man vet ju aldrig.



Myskväll har vi haft i kväll med godis och film. Kollade på Natt på museet 2. Men den va inge vidare bra.
Ettan va mycke bättre.
Men nu har vi sett den iaf.
Trött är jag med. Blir nog sängen snart.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Bra vänner är toppen ;)

2009-09-06 @ 08:38:13
Postat av: Madelene

Klart man hjälper till :) Kramen

2009-09-06 @ 09:39:38
Postat av: Emelie

Madde har varit till stor hjälp för mej nu under graviditeten. Hon har svarat på många av mina frågor. Är så tacksam att jag har henne. =)

2009-09-06 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0