Tur att ingen ser mej

Hahaha..
Oj, ja de är tur de. Nu har jag dansat omkring i vardagsrummet som en galning.
Bebisen fick till och med hicka av de. =)
Märkte de när jag satte mej i datastolen igen.
Stackars min bebis. Dansade och hoppade omkring som en galning. Men inte händer de något. Suck! Ska nog köra i en bra skiva och göra ett nytt försök.
Men va chockad jag skulle bli om "proppen" skulle släppa eller om vattnet skulle gå.
Då är de bara att ringa Cliff och förlossningen.
Om bebisen våran kommer ut i dag vilket jag inte tror men då skulle hon få personnummer 090909.
De skulle vara lite kul.
Och en Jungfru skulle de bli.
Längtar så.

Mi mage i dag.





Kommentarer
Postat av: Milla

Åh va spännande gumman! Nu får bebisen komma!

2009-09-09 @ 18:55:47
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Pety

Haha min bäbis får alltid hicka om jag gör nåt lite för ansträngande. stackarn :)

2009-09-09 @ 23:50:21
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0