Trevlig trevligt

I dag har vi haft en massa besök. Först kom Marina och Niklas. Fick så mycke fint av Marina och hennes familj.
Ska lägga upp bild på de i morgon. Men de va en brunmanchester kjol, strumpbyxor som matchade till i rosa och brunt, en jätte fin munktröja, en rosa babyfilt, en speldosa och ett set med sängkläder. Så fina saker.

Sen komma mamma, Sarah och Lena. Fick en babyfilt av Lena med. En som hon hade virkat i rosa. Så söt.

Mellan besöken så gick vi hem till Marianne. Tog en premiär tur med vagnen. =)
Mötte Cliffś kusin Jossan så hon fick kika ner på Nova i vagnen.
Och på väg hem så mötte vi Madde Hedlund så hon fick se henne med. Alla som ser våran lilla Nova blir så imponerad på att Nova har så mycket hår. De har hon fått efter sin mamma. =)

Sen så hann vi bara innanför dörren så ringde min moster och ville komma och se Nova. Så hon tittade över och blev helt till sej för hon tyckte Nova va så fin. ♥

Men Marina va så rolig igår. Hon fick se när Nova log. Hon ler med hela ansiktet. Så söt. Marina som sagt blev så till sej så tårarna började rinna på henne.

Nu ska vi bada lilla Nova. Får se om hon tycker bättre om de nu än vad ho gjorde på BB. Där gallskrek hon när vi badade henne.

De har varit min dag i dag med min lilla familj.
Jag är världens lyckligaste med min familj. De här gjorde vi bra. Du och jag Cliff.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Meh, jösses vad pigg du verkar vara!! Allt flyter på :) Du ska bli min förebild när vi fått våran!!

Kramar

2009-09-23 @ 22:58:28
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0