Trevlig Fredagskväll

Som sagt så va vi hemma hos Marianne och Christer och käkade kräftor. Va goda kräftorna va nu när vi hade kokat upp lag och låtit dom legat i, i flera timmar.
Mumma.
Marianne hade även gjort en pajs som vi åt till.
Cliff han fick respons och dricka 4 öl. Så vi fixade både skjuts dit och hem.
De blev ju inge bebis i natt heller så inte gjorde de något.

Ja, trevligt va de. Kicki och Kent va med dom med. Sen kom Roger och Désiré med.
Tackade så mycket för att jag hade fixat hotellrum åt dom under crusingen som va i Gävle för nån helg sen.
Men självklart att jag fixar de om de finns ledigt.
Ja, dom va så glada så.
De va ju bra.

Får se vad som händer i dag. Vi ska iaf in till Jula och kolla på nått databord. Cliff ska bygga i hop en data till mej.
Sitter inge bra med min bärbara i bland. Så han ska fixa en till åt mej. Han är snäll han.
Jag vill även åka till Ikea. Men de är inte Cliff nå sugen på. Han hatar Ikea. Men jag ska tjata lite på han. VIll ju ha en sängram ju. Har sett en där.
Så jag tycker vi kan åka dit och kolla på den.
Men Cliff säger:
- Du ser ju hur den ser ut i katalogen och på internet.
- Ja men jag vill se den i verkligheten. säger jag.
Men men får se om jag kan lura ut han.

Nu blir de till att plantera blommorna jag köpte i går.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Pety

Det är skitkul :) sydde klart täcket inatt, blev klar 3. Snacka om att man har blivit helt hysterisk som gravid, haha. Men det är underbart. Du har 10 dagar kvar nu du :D spännande! denna blogg måste jag följa!

2009-09-05 @ 13:09:46
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Jag va till en fotvård/fotmassör igår & hon sa att masserar man fötterna på en hög-gravid kvinna så kunde förlossningen sätta igång , så hon vågade massera mina fötter.. Men du får säga åt din gubbe att massera dom ett tag lite halv hårt ;)

2009-09-05 @ 13:20:50
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0