Torsten..

Höjdpunkten med tidningen på söndagar är att kolla på de nyfödda. Tycker de är så kul och se om man känner igen någon, och kolla på vad de nyfödda heter.
Men i morse så va de en stackare som hetter TORSTEN. Stackars stackars barn. Vad tänkte hans föräldrar?
Kul att ropa TORSTEN efter en liten pojke. Usch tyckte så synd om den lilla..

Sen va en stackare som hette TURE med. Ja jag skulle inte ens tänka tanken på de namnen. Men de finns dom som gillar dom namnen med.
Torsten och Ture..
Stackars barn.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Torsten heter min katt, jag tycker det är ett gulligt namn. :)

2009-09-13 @ 20:14:00
Postat av: Emelie

Sussi- På djur tycker jag också de är gulligt med "sånna" namn. Tex Gert, Torsten, Bosse osv. Men inte på barn.

Men de är ju min åsikt. Jag accepterar självklart att andra inte tycker som mej. =)

2009-09-13 @ 20:29:17
Postat av: Madelene

Hahaha precis där skrattade jag och min arbetskamrat åt idag på jobbet. Av alla miljoner namn som finns så väljer man torsten, stackars bebis :(

2009-09-13 @ 22:23:52
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Pety

haha håller med.. folk börjar spåra ur med namn nu alltså. typ svante å liknande. elakt nästan :P

2009-09-13 @ 22:43:52
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe några som cker som jag. =)

2009-09-13 @ 22:54:07
Postat av: Torsten

Torsten är ju stentufft!

2009-09-13 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0