Tomt och tråkigt!

Tycker inte alls om när Cliff jobbar eftermiddagar. De är så tomt och tråkigt hemma.
Blir lite nervös av att han inte är hemma heller. Tänk om jag börjar få värkar nu när han jobbar. Nog för att jag vet att jag har jätte många vänner, mamma och svärmor som skulle skjutsa in mej till förlossningen men ändå.
De känns inge bra. De känns bättre när han jobbar förmiddagar och är hemma med mej hela kvällarna.
Men jag kan ju lika gärna få värkar mitt på dagen då han skulle jobbat förmiddag.
Men då har jag inte varit lika nervös. Jag är konstig jag.

Ja, ja nog om de Cliff är ju hemma om 3 ½ timme.
Min älskling.






Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad kul! :) Det gör jag gärna..

2009-09-07 @ 22:11:28
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0