Tack så mycket!

Min kusin Camilla kom förbi och hälsade på en sväng.
De va evighetersen vi sågs. Hon tyckte att jag hade fått en stor mage. Och de har hon rätt i. =)
Fick en påse med Libero saker av henne.
De va Cream, shampoo, lotion,oil, ett påslakan, ett örngott, två handdockor och en speldosa. Så de tackar jag så mycket för. Kononbra saker. De kommer verkligen komma till användning.
Orkar inte ta några bilder på de. Har packat ner kameran i BB-väskan. De gjorde jag i går.

Så jag hoppas jag får ta väskan och åka till förlossningen i dag..
Håll tummarna för de..

Kommentarer
Postat av: Milla

Det här är så spännande! Kom nu lilla bebis.

2009-09-15 @ 21:23:13
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Emelie

Milla- Ja de vill vi med.. =)

2009-09-16 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0