Syjunta

De hade jag och Marina hemma hos mej igår.
Vi satt i flera timmar och sytte påslakan, örngott och lakan till våra vagnar.
Marina hade ett jätte fint rosatyg. JAg själv tog ett nytt vitt lakan som jag har köpt till våran säng men de passar inte så de sydde jag av. Har även ett svart som jag ska sy av i dag. Men de tog sin lilla tid och sy. Men jag tyckte de va kul. Marina där i mot tyckte de va mindre roligt. Maskinen krånglade för henne hela tiden. Tappade tråden och fick trassel. Till slut blev hon klar med sitt. Klockan va väl runt elva tiden när hon åkte.
Själv ska jag fortsätta lite i dag som sagt.

Ska även till BM i dag. Spännande.. Tycker de är lika kul att gå dit varje gång. =)

Nu ska jag bege mej mot köket och sy lite till.. Lägger kanske upp bilder på resultatet senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0