Söndag och Valbo med Camilla

I dag har jag varit till Valbo med Camilla. Shoppade lite inne på Ikea..
Blev en ullpläd eller vad de heter, som våran kommande bebis ska få. Får se till så att våra katter håller sej borta från den.

Marina ringde tidigare och pratade lite som vi alltid gör. Vi kan ringa varandra flera gånger om dagen. Har alltid något att prata om.
Men nu så hade hon kommit på att de skulle vara mysigt om hon, jag och Madde skulle ha en lite tjejmiddag nån helg. Sitta och prata om våra kommande bebisar och så.
Men sen så kom hon på att jag inte har långt kvar.
Nej, jag har ju inte de. Har ju bara 9 dagar till BF.
Åhhh, spännande.
Längtar sååå.
Christer frågade mej i fredags om jag inte är rädd inför förlossningen. Men jag är faktiskt inte de. Vet ju inte vad som väntar. De är klart att jag förstår att de kommer att göra fruktansvärt ont. Men jag vet ju inte hur ont.
Vet ju inte alls hur min förlossning kommer att gå. Om de kommer ta 2 timmar eller 22 timmar. Vet ju inte alls. Så jag kan ju inte förbereda mej på nått.
Men jag förväntar mej de värsta så kommer jag för hoppningsvis bli glatt överraskad att de gick så bra.
Ställer in mej på de. =)
Men jag litar på att barnmorskorna kommer att vara till stor hjälp under förlossningen. Se till att jag krystar i rätt tillfälle så jag inte spricker och så.
Tror jag kommer vara i goda händer.

Så nu går jag bara och väntar på att våran efterlängtade bebis vill komma ut.
Många tror att jag kommer att föda före beräknat datum.
Så jag hoppas ni har rätt. =)

Cliff tycker att jag kan vänta med at föda till på måndag så han slipper jobba. =)
Jo. men de bestämmer jag. Eller kanske inte?



Kommentarer
Postat av: Madelene

Han slipper ju endå att jobba i 14 dagar när bebisen kommit ;) Är ju det han får vara hemma :)

2009-09-06 @ 23:14:38
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Ja, precis de är de han vill. =)

2009-09-07 @ 09:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0