Snart så

Ja, i dag börjar ett av mina favorit program på TV:n. Ensam mamma söker.
Jag tycker de är så mysigt program. Men jag är ju som jag är jag med. Cliff tycker inte alls om de. Konstigt. Eller inte.

Nu är jag bra sugen på att klippa mej med. Har mejlat Marie via facebook men hon har inte svarat. Så nu funderar jag på att ringa Annie. Känns ju inte rätt att ringa Annie innan jag fått svar av Marie om hon har tid eller inte.
Men jag skulle vilja får håret klippt innan förlossningen.
Svårt.
Får vänta och se tills i morgon om Marie har svarat. Annars så ringer jag Annie i morgon.
Nu blir de lugg igen. =)
De ska bli kul. Va längesen nu. Hoppas jag passar och trivs i de igen. Annars så får jag väl sätta upp den till den växer ut igen. DE är ju bara hår som sagt.

Nej, nu ska jag göra lite nytta innan TV:n.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0