Promenad

Nova sov bra i natt med. Gick in och la oss vid halv ett. Som vanligt så är de lite svårt att få henne att somna. Ammar och så men hon vill inte riktigt sova. Men efter en timmes gosande och ammandes så somnar hon till sist. Vaknade vid sjutiden och åt lite sen så somnade hon om igen och vaknade vid nio. Så skönt.
Efter frukosten så klädde vi på Nova och gjorde oss i ordning för en promenad.
Gick till Cliffś mormor och kollade på nya lägenheten. De flyttade nu i helgen så de va i full fart att packa upp saker och så. Men va skönt för dom att komma nära centrum och ha nära till allt.

Cliffś morbror Torbjörn och Irmeli va även där och fick se Nova. Alla påpekar Novaś hår. =)
Efter att vi varit där så gick vi till Marianne och Christer.
Farmor Marianne oj, va stolt hon är.. Gosit..


I går natt så provade vi ge Nova ersättning. Men de gick inge vidare. Hade ingen passande nappflaska. Den minsta jag hade var från 2 månader.
Så nappen va förstor. Så nu köpte vi en från 0 månader. Så nytt försök i natt. Tänkte börja ge henne de så hon blir riktigt mätt på nätterna.
Behöver vila mina tuttar lite. Hon suger så hårt så jag har fått sår, fast jag har en "bröstnapp" på. Hon tar i min lilla princessa.

Hade nyligen besök av Camilla och Jojje. Har inte sett Jojje på jätte länge så de va trevligt.

Nej, nu börjar mitt program på TV:n igen.


Kommentarer
Postat av: Pety

sköönt att det går bra med amningen. fan isabel är jättedålig på att ta tutten, även med amningsnapp. så jag har fått börja lite smått med ersättning. skittråkigt :( men ska fortsätta med amningen, lär fan få ordning på dedär. nu blir hon ju istället bortskämd med ersättning, de e lättare för henne att få grepp om flaskan liksom. då kanske hon ej vill ha bröstet alls till slut :S nervös, haha.



klart man måste påpeka novas lilla kalufs. så gulligt ju :)

2009-09-27 @ 21:25:02
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Låter härligt ;)

2009-09-28 @ 10:27:56
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0