Ny TV

Kom nyss från Valbo. Har varit dit och köpt en Tv på Expert en platt-tv i sovrummet blev de.
En Philips 32 tum. Blev så bra så. Cliff är i full gång och fixa i ordning den.
Äntligen blev vi av med den andra klumpen vi hade där inne.
Har varit så rädd att den ska ha börja brinna. I bland har jag drömmt om de så jag har vaknat mitt i natten och upp ur sängen för att dra ur sladden.
Sjukt bara för att de va en äldre klump-tv. =)

Handlade lite kläder med. En lång stickad polotunika och lite till.
Såg så snygga bagyjeans som jag ville ha. Men de är ju ingen idée nu. De är bara och vänta tills bebisen har kommit ut och jag har blivit av med lite graviditetskilon. =)

Nej, nu lär jag kolla hur de går för Cliff.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Nu får bebisen komma snart :)

2009-09-13 @ 06:31:59
Postat av: Emelie

De tycker jag med Madde..

2009-09-13 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0