Nu är de Lördag

Ja, i dag så har jag planterat nya blommar i krukorna på bron. De behövdes. De andra va vildvuxna och jätte fula. Så nu är de fint igen. Eller så fint som de kan bli på våran fula bro. Skulle ju bygga om den i sommar hade vi bestämt.
Men mycke snack här hemma. Men de händer inte mycke dessvärre.
Har inte alls gjort de som vi planerade i sommar. Men men, nån gång kanske de blir en ny bro. Kan ju hoppas iaf. =)

Klippt gräsmattan har vi gjort. Jag klippte lite jag med, medans Cliff tog en paus och åt ett päron från vårat träd.
Dom börjar mogna på sej nu. Vi får jätte stora och goda räron i vårat träd.
Men jag kom på en massa ungsommar från Rotskärsskolan som va här och pallade i Torsdags. Men då dunkade jag på fönstret och skrämde i väg dom. Jävla ungar. Så fräcka. Precis som jag var när jag va mindre..=)

Inte blev de nå Ikea heller. Blev Jula och Biltema ist. Kanske ska dit med Camilla i morgon ist. Hade nog inte pallat med Ikea i dag heller. Har foglossningar nu igen eller förvärkar kanske de är. Hoppas på att de är förvärkar. =)

Fick lite tipps av en tjej som heter Caroline att man skulle få fotmassage de kunde sätta i gång förlossningen. Så nu ska Cliff få massera min fötter.. Vill ju att våran efterlängtade bebis ska komma nu..



Kommentarer
Postat av: Pety

Det är så sjuukt mysigt ju! jaa, fyfan gå över tiden är det sista man vill göra :( är det en pojke eller flicka? :) typ den drygaste frågan av dom alla, men aa. nu kom den haha :P

2009-09-05 @ 16:51:55
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0