Nu är de höst

Nu är hösten här. De märk verkligen när jag går ut och hämtar tidningen på morgonen.
Kallt och fuktigt ute. Brrrr. Men mysigt är de med hösten.
Jag älskar att tända en massa ljus i hela huset på källarna. De är ju så mysigt. Sitta och burra ner sej med en filt i soffan.
Men de finaste är när löven byter färger. Åh, de är ju så fint..
Love it..

En sak till som verkligen gjorde att de blev höas va att v plockade upp båten i dag. Då är de höst..
Så nu ligger den på gården igen.
Men så skönt och slippa och åka ner och ösa den. De är de ända vi har fått gjort med båten på slutet. Ösa..
De va längesen vi va ut med den.
De har ju inte varit den bästa sommaren på länge. Men en perfekt sommar att vara gravid i. Jag har inte klarat av att ligga i solen och pressat nu när jag är gravid. Så de har varitt skönt med en dålig sommar, så jag har klarat av att vara ute överhunetaget. =)
Minns hur Marina hade de när hon va gravid med Celvin. Sommaren för 3 år sedan. Den va ju helt underbar. Sol och värme nstan hela sommaren. Då gick stackars Marina och va gravid med Celvin. Över 20 kilo plus vägde hon då. Stackaren. Hon höll på att smälla av då.. Shit va jobbigt hon hade de..
Tur att jag slapp de problemet.

Nej, nu ska jag fundera ut vad vi ska äta i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0