Nova 6 dagar

I dag är Nova 6 dagar. Snart en vecka gammal. De går fort.

I natt så vaknade hon 2 gånger och ville ha mat. Hon är så duktig. Så mycke sömn de får jag änså länge. Skönt de. Jag får passa på och njuta, man vet aldrig hur länge de varar.
Nu ligger hon och sover efter en tuff morgon. =)
Kl 8:30 så började jag och Cliff och pilla på en sovandes Nova. Va i princip tvungen att väcka upp henne. De va läckas i mina tuttar. Hehe. Har mycke mjölk nu. Efter att jag hade ammat henne så bade vi henne. Nu tycket hon de va jätte skönt. Inge skrikandes den här gången.
Åh, äntligen så har navelsträngen lossnat. Usch den luktade så illa nu på slutet.

När Nova behagar att vakna så ska vi gå till Cliffś mormor och Åke och hälsa på och visa vad vi har tillvärkat.
Lite bilder från de senaste dagarna
Nova och Pappa sover fortfarade.
Undra vem Nova drömmer att hon pussas med? =)



Andra badet i Novas liv. Nu gillade hon de.








Nu är vaknade Nova och vill ha mat.
Perfekt tajmat.
Bloggar mer senare i dag.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh hon är ju söt! Får man komma och hälsa på nästa vecka? :) Kramen

2009-09-24 @ 13:00:48
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Gud så söt hon är.. Tänk va jag längtar efter min lilla :) .



Du , tänkte höra med dig om anhöriga får komma upp på BB , typ som min mamma ?

Kram

2009-09-24 @ 15:30:39
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men jag tror jag dör vilken liiten gullplutt på första bilden, och alla andra med förstås!

Stort Grattis till lilla sötnosen!

/Sofia (Camillas kompis)

2009-09-24 @ 16:53:02
Postat av: Kimmizz

Nämen Grattis till lilla sötnosen. Hoppas hela familjen mår bra & att du verkligen njuter av tiden som mamma. Fruktansvärt söt liten bebis de där. Kram kimmizz

2009-09-25 @ 12:49:06
URL: http://kimizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0