Nova 4 dagar

Nu är Nova 4 dagar. Så mycket har hänt på 4 dagar. Hon ligger och kikar en massa, gör massa roliga grimarser. Jag och Cliff ligger och kikar på henne och skrattar massor. Hon är ju så mysig. Ler gör hon med. Så söt våran underbara dotter.
Nu ligger hon och sover efter att fått ammat.
Så då passar jag på att blogga lite.

Snart kommer Marina och ska hälsa på för första gången. Faster Marina.
Hon har varit på stan i dag och köpt en ny bh till mej. Så jag hoppas jag kan ha den. Konstigt nog så får inte mina tuttar plats i mina som jag har hemma nu. Skumt..=)
Efter som hon skule ut på stan så sa jag åt henne och kolla efter en bh till mej. Vet ju inte alls när jag kommer in till stan nästa gång.

Men vi var till Barnenshus i dag. Köpte en blöjhink. Cliff håller på att spyr av bajslukten han. =) Så nu har vi införskaffat en sånn och ett par vantar till Nova.

De har vi gjort i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0