Mysigt!

Kom nyss hem från Marina. Gick dit och kollade på Idol. Åt lite chipps och dipp till.
Så trevligt så.
Hon tyckte att jag hade fått en helt annan form på magen. Och de är sant de. Tycker de jag med.
Men den har inte sjunkit så mycket.
Men den har blivit bredade. Bebisen min har väl vuxit en del nu och tar upp en större plats i magen på mej.
Men nu är de dax att komma ut tycker jag.
Kan väl komma i morgon då de är 090909 de skulle vara lite kul.
Får hålla mej vaken tills Cliff kommer hem så kanske jag kan få en massage eller nå för att komma igång. =)
Hoppas kan jag iaf.

Marina va så snäll och körde hem mej. Hon ville inte att jag skulle gå när de va så mörkt ute.
Så hon körde hem mej. Har snälla vänner jag.
Men de va skönt att slippa gå. Är faktiskt mörkrädd. Tycker de är lite läskigt när de är så mörkt ute. Hels att gå över skolgården. Finns så mycke vinklar och vrår som de kan gömma sej skummisar i.
Nej, usch. Tur jag slapp gå..

Nu ska jag ta och spela lite på facebook igen. Beroende? Kanske. Kul är de..

Kommentarer
Postat av: louise

ja men 15 kilo är ju inte så mycket. och är det som du säger att du har mycket vätska i kroppen så försvinner det direkt efter förlossningen. :) jag gick upp 16 kg tror jag det blev till slut. lite för mycket tyckte jag men när jag börja träna så försvann det relativt snabbt. men visst har man en liten mage kvar, för att inte prata om the "lovehandels". ;) hehe. jag tror du kommer tappa alla kilon rätt snabbt när du väl börjar träna sen. :)

2009-09-09 @ 10:58:26
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lojsan- Jag hoppas verkligen att de kommer gå fort. =) Har ju så dåligt med kläder nu. Vill ju inte hålla på att köpa en massa nytt heller. Vill ju komma i form och komma i mina gamla kläder.=)Eller klart jag vill köpa nytt. Men i samma storlek som jag hade innan graviditeten.

Måste ses nån dag. Kram på dej

2009-09-09 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0