Lite bilder



Nykommlingen i flocken. Bolt med jättetassarna



Gert och Beda så söta med deras öron



Bolt igen



Här är ett av mina påslakansuppsättningar som jag har sytt.
De rosa tyget kommer från Marina. Så jag sydde på en rosa kvadrat på mitt svarta påslakan och örngottet har en rosa sida och en svart. Lite fyndigt. Ville sy på ett rosa hjärta mitt på påslakanet men de va så svårt. Måste ju fålla runt tyget så jag visste inte hur jag skulle kunna få de snyggt. Så jag gjorde de lite lättare för mej.
Är ju inget proffs på att sy. Men bättre har jag blivit måste jag säga.
Är faktiskt jätte nöjd med mina påslakanssett som jag har gjort.
Har ju även ett vitt men de hänger på tork nu. Tvättade de nyligen.
De är ju inte mycket att knäppa kort på heller.

Nu vill jag bara sy mer. Ska kolla igenom om jag har något tyg som ligger någonstans och skräpar så kanske de blir lite syjunta i morgon med. För tredje dagen i rad då. Som sagt jag tror jag har fått en ny hobby. =)

Nej, blir nog sängen snart. Är lite pömsig.

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0