Lever om som aldrig förr

Oj, vad  våran bebis lever om i magen på mej. Sparkar och slår som aldrig förr. Dax att komma ut nu tycker jag.
Har haft lite värkar fram och tillbaka i dag med.
Men de avtar.
De är bara att vänta de. Bebisen kommer när den är "klar". Men jag har ju inge tålamod. Vill ju gosa och pussa på "henne" nu.
Längtar så..
5 dagar är de bara kvar till vårat beräknade datum. De är helt otroligt hur fort de har gått.
Kan inte riktigt förstå själv att de är så nära.
De är nog därför jag ät så lugn inför förlossningen med. Förstår inte riktigt hur nära de är. =)
Eller jo de gör jag ju men lugn är jag, vet ju inte vad som väntar.
Ont förstår jag att de kommer att göra.
men de är de helt klart värt.
Åh, vill ju att du ska komma nu..



Kommentarer
Postat av: Pety

Tack sweet :) håller tummarna för att din bebis kmr snart :D

2009-09-11 @ 06:50:41
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0