Kreativ

De har jag varit i dag. Har torkat fönstrena köket och i matsalen. De behövdes kan jag lova. Helst i köket där katterna hoppar upp och stryker nosen och kraffsar med tassarna på fönstrena.
Men va osmidig jag är med kulan i vägen. =) Men de gick. Ingenting är omöjligt. Eller hur..?

Tänkte även klippa gräset. Men nja så duktig va jag inte. Nån måtta får de vara. =) De sparar jag till Cliff tills i morgon.

Sen så kom Camilla H och hälsade på. Kändes som evigheter vi träffades. Men de hade vi inte heller. Kom fram till att sist vi sågs va i Juni. Så de va längesen.
Hade så mycket att prata om så timmarna bara rann i väg.

Nej, nu är de Lyxfällan.



Jag i dag

Kommentarer
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Okej , ja jag funderar på nån utav 3 lr 4 :P ..

Njae de är sådär , har ont i magen , svullen & trött på de mesta just nu ikväll haha :P . Sj då :) ?

Kram

2009-09-03 @ 22:23:57
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0