Ja då va de Söndag

Söndag och ingen bebis än.
Märker att min blogg mesta dels handlar om våran kommande bebis. Kanske inte är så konstigt igentligen?
Vi längtar så.. Jag trodde verkligen att de va på gång i går. Fick några rigtiga värkar som började i ryggen och magen och ner mellan benen. Fick så 5 gånger med ca 30 min mellanrum. Men sen blev de inge mer.
Så de är bara att vänta.
Börjar ställa mej in på att gå över tiden nu. Inget jag vill men jag har inge val. Bebisen våran kommer när den är redo.


I går så var jag till Valbo och köpte en tv. Blev så bra i sovrummet.
Va hem till brorsan min en sväng med. Han hade sin dotter där. Lekte och gosade med henne. Hon satt och klappade och pratade med min mage. Så söt.
Tror hon förstår att de är en bebis där. För de är de första hon säger när hon ser mej. Bebis..
Gullungen.

Kvällen tillbringade vi i soffan framför tv och kollade på film.

Nu ska jag läsa lite bloggar.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0