I natt

Oj, vilken natt.
Låg och hade ett sånnt tryck ner åt. Och värkar fram och tillbaka. Så till slut när klockan var starx efter 02:00 så väckte jag Cliff och sa åt han att nu lär vi nog åka in.
Men jag tycker de är så svårt och veta NÄR man ska ringa och åka in.
Men som sagt så ringde jag till förlossningen och pratade med en jätte trevlig kvinna. Och berättade hur jag kände. Men då förklarade hon att de var förvärkar som jag hade.
Och jag lär invänta förlossningsvärkarna. DE ska komma med jämna mellan rum på 4-5 min och sitta i och vara i ca 1 min. Så hon sa åt mej och lägga mej och vila och klocka värkarna.
Sagt och gjort så gjorde jag de.
Men då börjar de ju att av ta. Suck. Trodde verkligen att jag skulle få föda i natt. Gick upp och packade de sista i väskorna och klädde på oss och var klara för att åka in. Men inte då.
Sova fick jag göra ist. Suck!

Nu ska jag ta mej en varm dusch och sen ta de lungt och invänta värkarna och klocka dom.
Cliff stackarn va lite nervös för att åka och jobba i morse. Men, men jag får ringa om värkarna kommer regelbundet.

De är bara att vänta de..



Kommentarer
Postat av: Madelene

Men nu är det nog nära :) Skicka gärna sms sen när du ligger på bb med bebis i famnen, man får ha mobilen på där =) Kram

2009-09-16 @ 11:52:10
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Absolut Madde de ska jag gör. Lovar.

Jag hoppas de är nära nu. Men de känns som de. =)

2009-09-16 @ 16:41:48
Postat av: ankan

hoppas den lilla kommer snart=) skicka eller ring när bebis är ute=)

2009-09-16 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0