God morgon god morgon!

I dag går jag in i vecka 38. Jippi!!
Nu är de inte långt kvar.
14 dagar till BF..

Fick ännu fler kataloger i dag. Men de är bara att stoppa undan tills jag fått bort min graviditetskilon. =) Kanske kommer ta et tag. Inte vet jag. Men jag ska ligga i för att komma ner på min star vikt och lite till.
Men de kanske är lättare sagt än gjort de.

Ja, foglossningarna känner jag av i dag med. Inge vidare. Men de är bara att bita i hop. Har inte lika ont som i går iaf. Tur de. Kunde nästan inte gå i går. Usch vilken smärta..

Ska åka till svärmor en sväng nu. Måste låna deras gräsklippare.
Våran har gjort sitt nu. Vill inte ens starta längre.
Blir till att skaffa en ny till nästa år.

Nu ska jag ta och byta om så vi kommer i väg.

Kommentarer
Postat av: louise

inte långt kvar nu ! :) tycker synd om dig som har foglossning, själv klarade man sig undan det. tänkte bara fråga hur mycket du gått upp nu under graviditeten ? du behöver inte svara om du vill, men jag tror inte di gått upp så mycket då du varit flitig och tränat. ;) tror även att du kommer få någon dag tidigare än beräknat. spännande nu ! :)

2009-09-01 @ 20:18:00
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lojsan- Är lite drygt med foglossningarna måste jag säga. Men men jag överlever. Finns dom som har de värre. =)

Skrev ett inlägg till dej i din blogg om hur mycket jag har gått upp.=)Jag hoppas verkligen att jag slipper gå över tiden. =)

2009-09-02 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0