Fredags mys

Första FredagsMyset i hemma miljö med lilla Nova. Chipps och dipp står på menyn. För mej och Cliff alltså..=) Nova för nöja sej med tutten.
Mamma kom förbi med pressenter till Nova på sin 7 dagars dag. Hehe.. Hon fick 4 par strumpor, 2 underlägg till skötbordet och en jätte fin teddyoverall med öron och svans. Så fin. Lite komiskt Marina kom och visade sin som hon hade köpt till sin kommande dotter och jag tyckte den va så fin. Så nämde jag de för mamma och nu kom hon med en sånn till Nova.
Så snäll min mamma.
Nu har jag inte tid att blogga mer. Ska mysa med min familj.
Bjuder på en till bild från dagen.


Nova sitter i sin babysitter.
Nu gillade hon den.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jo nu är vi på bättringsvägen så jag tror vi är friska till början av nästa vecka äntligen! :) Längtar till o komma o se på lill tösen, hon är ju så sjukt söt så det finns inte! ;)



Klart att jag kan hjälpa dig.

Men inte ska du betala för det inte.

Det är ju så roligt att hjälpa till ju,

och vänner i mellan hjälper man varandra! :)

Jag är bara glad att jag får hjälpa till jag.

Hehe min egen blogg ändrar jag så mycket så nu är det tråkigt hehe bara för att det är min! ;)



Ja han är riktigt stor nu, vi var på BVC i tisdags och då vägde han nästa 8400 gram och var 67,8 cm! :) så ingen lite koloss! :) Men Nova var ju inte så liten heller när hon kom läste jag hehe! :) Det snabbare än man tror. När dom väl är ute så är dom snart 18 hehe, så känns det iaf! :)



Men jag och Alexander kanske kan komma o hälsa på någon dag i början av nästa vecka så kan jag få se lill tösen och hjälpa dig med designen lite? :)



Puss krams

2009-09-25 @ 21:16:29
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jodå en gång men det var länge sen hehe! :)

Men tisdag då? :)



Puss Krams

2009-09-25 @ 22:19:03
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0