Fredagkväll

Jag slapp sitta själv. Marina ringde och ville komma över och umgås med mej.
De va så skönt så slapp jag sitta själv.
Vi åt smågodis och kollade på tv. Efter ett tag så såg Marina hur svällda min fötter va. Och de va dom verkligen. Har aldrig sett dom så svällda. Marina erbjöd mej fotmassage då.
Så underbart skönt. Hon masserade mina fötter över en timme.
Hon gjorde de för att hon hade hoppats på att mina värkar skulle komma igång. Men inte då.
Skönt va de med fotmassage iaf.

Sen så vart vi sugna på att åka och kolla hur de gick för nya krogen Albert och Patrik som hade fått fullständiga rättigheter nu.
Så vi åkte dit. Men de stängt. Vi trodde de skulle ha premiär i kväll. Men inte de. Så de va bara att vända och åka hem igen de.

Hem och kolla till min Farm på Facebook. Va fan skulle jag börja med de för? Nu är jag helt fast.
Va tvungen att ringa Sarah i dag och lära henne spela de så hon kan ta hand om min farm när jag är på BB..  =)
Jag vet helt sjukt.. Inte kommer jag ha tid och sitta vid datan när bebisen våran har kommit.
Så de är ju bara att lägga ner igentligen.
Men de är ju så kul.

Ja, de va  min kväll. Nu är Cliff hemma igen så nu blir de gosa i soffan med han.
God natt på er

Kommentarer
Postat av: Madelene

Inte kommer värkar igång av fotmassage ;) Allt sånt där är bara myter :D



Men dom kommer nog igång snart ska du se =)

2009-09-12 @ 09:11:12
Postat av: Pety

Spännande iaf haha :)) så kul att följa gravidbloggar!! 3 dagar kvar för dig nu iaf, men kan ju som sagt hända före :D hihi. Jag hade 3e oktober som BF-datum.. men nu vart det en septemberbebbe ist hehe :)

2009-09-12 @ 11:47:58
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0