Förvärkar?

Tror att jag har börjat att få lite förvärkar nu. De kommer med jämna mellanrum. Men de är inte täta än så länge.
Så de är väl inte dax än. Sånn tur har jag nog inte..

Kollade nyss på dokumentären om hon som födde åttlingarna.
Shit vad tänker hon med? Hon hade 6 barn sen tidigare. Inge jobb, bodde hemma hos sin mamma.
Så totalt fick hon 14 barn. Men när åttlingarna kom så skaffade hon en villa och en massa nannys kan ju behövas när åtta barn är hungrig samtidigt.
Ni skulle ha sett vagnarna hon hade till bebisarna. Oj, oj hur ska man kunna packa in en sånn bilen?
Åh magen hon hade när hon var gravid.

Ingen dålig kula hon bar om kring på. Hur kan man orka bära runt på 8 barn? Snacka om tungt.
Om jag minns rätt så gick hon upp 56 kilo under den graviditeten.
56 kilo på nio månader.. Vilken chock för kroppen.
Och jag tycker mina kilon har gjort mycke på kroppen. Men de är ju ingenting jämfört med henne.


Va de nån som såg den dokumentären?
Usch va jobbigt och leva med sina barn under en sånn mediapress hela tiden. De va runt deras hus hela tiden.
Och var de än rörde sej så var median dem hack i häl. I lekparken överrallt.
Stackars barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0