Filmer

I går kväll kollade vi på en sånn rolig film.
Baksmällan.

Den va så jäkla rolig. Har inte skrattas så mycket åt en film på länge.

Och nu såg jag en till bra film som jag spelade in i går kväll.
En dag i livet hette den.

Den va riktigt bra den med.
Tycker Jennifer Lopez har gjort så många bra filmer.
Och de här va en av dom.


Nu fick jag äntligen tag på en som kunde klippa mej. =)
Annie som brukar klippa mej va sjuk. Marie som jag har pratat med skulle på en vec kas semester nu.
Så nu ska Jossan klippa mej. Spännande. Har aldrig blivit klippt av henne tidigare.
Men de blir nog bra. Hon är ju utbildad frisör så..
Vi skulle höras i kväll så får vi se när hon hade tid i veckan.
Så snart som möjligt hoppas jag.
Har faktiskt haft lite "mensvärkar" i dag. Har ont neråt om man säger så. Kanske är nära nu.
Hoppas de..

Nu lär jag ta och fixa lite mat. Sen ska jag ringa mamma och kolla om hon har tid och ses.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0