En vecka i dag

I dag blir våran älskling en vecka. Den veckan har gått så fort. Eller inte de första tre dagarna på BB men n u sen vi kom hem.
Nova är så lugn och snäll. Sover nästan hela dagarna och nätterna. Vaknar och vill ha mat sen ligger hon och filosoferar lite innan hon somnar om igen. I natt vaknade hon vid fem tiden och va hungrig somnade om igen vid kl sex. Vid halv nio på morgonen så väckte vi upp henne igen för vi skulle åka och handla frukost.Nova är en riktig sjusovare de. =)
Men så skönt de är. Hinner jag göra en massa om dagarna. Jag behöver inte gå omkring med henne i famnen hela tiden. Utan hon ligger på sin fäll eller på soffan och sover.

Nyss har Anna-Karin från BVC varit här på hembesök. Jätte trevlig kvinna. Hon hade med sej en våg så hon vägde Nova. Nu vägde hon 4285 gram. Våran stora tjej. =)
Anna-Karin sa precis samma som alla andra som har sett Nova:
- Men så mycke hår hon har.
Ja, hon har jätte mycke hår. Hopps jag kan sätta en rosett i håret på henne på Julafton. =)
Så får se om hon har ökat ännu mer i vikt till nästa vecka, då vi ska gå ner till BVC och väga henne.

Nej, nu ska jag passa på och hänga tvätten.
Hej så länge.

Min älsklingar


Nova Melissa Kalsson
Så goo mammaś älskling

Kommentarer
Postat av: Pety

Men Nova oxå !! haha söötnosen :D nu är våra bäbisar en hel vecka! helt sjukt, känns som om att jag fick henne igår :S jo snittet läker jättefint faktiskt :) känns mkt bättre nu. känner mig inte lika mkt som en pensionär längre.. å Isabel mår bra :) sjukt harmonisk, haha. sj då vännen hur mår ni? kramar

2009-09-25 @ 18:04:47
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0