En dag med Svärmor

Ja, de blir inte alltid som man tänkt sej. Jag hade ju planer på att umgås med min mamma i dag men så blev de inte.
Nej, Marianne ringde och frågade om jag ville följa med till City gross och handla. De behövdes verkligen köpa hem en massa mat till vårat hem.
Så Cliff släppte av mej där när han skule åka och jobba. Så jag va väl hos Marianne vid två tiden.
Men så vart vi sittandes och fika mm så vi kom inte i väg till City gross för en efter kl fyra. Vi släppte ut en massa hundar på ders gård så de fick spriinga av sej.
Hon har två stycken moppsar på hunddagiset, men va roliga dom ser ut.
Alldeles för överviktiga är de. Grynet heter den ena, minns inte vad den andra heter. Men så roliga dom ser ut. Jätte stor mage och ett litet huvud. =) Men söta är dom.
Va in på Möbel huset först också innan vi åkte och köpte mat. Hittade en massa fint som jag skulle vilja köpa hem. =) Bara pengar som fattas.

Sen så till City gross och handlade hem en massa mat.
Så jag har precis gjort köttfärssås och tagiatelle eller hur de stavas. Jätte gott blev de.
Så nu finns de lite matlådor till Cliff. Kan laga mat om jag vill. Men nu så fanns de ju en massa saker hemma. Blir ju så mycke roligare att laga mat då.
Får se vad jag lagar i morgon. Ska kolla ut nått gott recept hade jag tänkt.

Inne på City gross så träffade jag en arbetskompis som jag inte sett på länge nu. Hon tyckte att jag hade en sånn fin mage. =) De är så kul att få en massa komplimanger. De mår man bra av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0