De va den helgen de

Dagarna bara springer i väg. Och inte ville våran bebis komma ut i natt heller.
De är bara och vänta de.
Men nu är de ny vecka igen och nya tag. =)
Två av mina vänner tror att jag kommer att föda i morgon. Så de åter står att se om ni har rätt. Jag hoppas verkligen de. Har börjat få mer "mensvärkar". Så de kanske är på G snart.
Alla säger att man känner när de är dax så jag hoppas de.

Undra vad som händer i dag. Kanske ska träffa mamma en sväng. De va ett tag sen.
Måste ju höra hur hon hade de på kryssningen. Hon och hennes vännina va ju på kryssning i torsdags. De va ju Boppers som spelade. Mammas och Evas stora idoler. Nej men dom tycker att Bopper är så bra. Dom har alla deras skivor och varit på en massa spelningar. Gulligt tycker jag. =)

Lär ju ringa Marianne och kolla hur de gick i går. Hon va i Högbo på hundutställning och ställde Beda och Gert. De skulle vara över 50 st frallor. Så de va lite konkurrens. Men de gick säker bra. Dom är ju så fina.

Nej, nu ska jag gå och hämta in posten.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0