De va den dagen

Kom nyss hem. Blev en lång dag med familjen.

Dagen började med att svärmor kom förbi och fikade. Hade alla tre hundar med sej. Bolt vilken stjära han är. Så fin.
Ja, sen så sydde jag en uppsättning till med påslakan och örngott till vagnen. Ska lägga upp bilder på de.
Sydde även ett örngott till Marina med. Hennes som vi sydde i går blev inge bra. Så därför sydde jag ett nytt till henne.
Klockan 14:00 så hade jag tid hos BM. Allt såg så bra ut. Hade inte gått upp något sen förra gången.  Jippi. =)
Blodtrycket och allt annat va så fint så. Nästa tid har jag den 15 September. Samma dag som vårat BF datum. Hoppas verkligen att jag slipper att gå över. Ska göra allt för att slippa de.=)

Efter jag varit inne hos BM så gick jag till Apoteket och köpte en amningspump. Skulle även köpa handsprit men de va slut. De va även slut hos återförsäljaren berättade tjejen i kassan. Folk har varit som tokiga i de. Kan förstå de.

Mamma mötte upp mej utanför Apoteket. Hon va ute på en prommis med Engla. Mosters hund.
Ja, så gick vi upp till mamma en sväng. Sen vidare och hämta lite mat och upp till brorsan. Han hade sin dotter i dag. Så vart de en massa busande och gosande med henne.
Gullungen.
Hon är så fascinerad av min mage. Hon förstår ju att de liggen en bebis där inne. Trotts att hon bara är ett år och åtta månader
Hon klappar och lyssnar på min mage. =)
Ja, så kom ganska nyligen hem. Blev en lång dag.

Sitter och kollar på Efterlyst nu. Vill sy mera. Har nog hittat en ny hobby tror jag. Men vad ska jag sy nu? Har nästan inge tyg hemma heller. Kanske ska ta mej in till stan nån dag och handla hem lite. Marina sa att de fann s så mycke snyggt inne på Olsson´s tyg i stan. Så dit skulle man åka. Eler Lundins säljlager.

Ska ta och knäppa lite kort på mina påslakan set nu och lägga upp..
Bloggar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0