De är lite skillnad

Vi skulle ner till BVC hade vi bestämt. Men så blev de inte. Började klä på Nova starx efter kl 11. Men när hon hade fått på sej sin overall så blev hon hungrig och ville ha mat. Så de va bara att ta av henne overallen och amma. Där rann tiden i väg. Så när Nova hade fått mat och jag hade fått på henne overallen igen så var kl 11:45. Och BVC hade tid mellan 11-12:00. Så då va de ingen ideé att åka dit tyckte vi. Men vi får göra ett nytt försök i morgon. =)
De är inte som förr bara hoppa in i bilen och åka. Nu lär man planera lite i förväg när man ska åka så man har tid på sej och hinna göra allt innan  man ska i väg.

Ja, så då åkte vi till Marianne ist. Blev kvar där i några timmar. Nova sov nästan hela tiden. Vaknade, fick mat och somnade om. En riktigt nöjd dotter vi fått.
Hon sover bort nästan hela dagarna.

Nu har jag äntligen fått remiss till vårdcenntralen för att kolla blodtrycket. Blev lite orolig igår när jag hade en riktigt jobbig huvudvärk. Tog 2 alvedon men de hjälpte inte.
Men Anna-Karin på BVC lovade att även hon skulle hålla koll på mej när vi kommer ner med Nova. Så de känns tryggt. Då får jag kolla blodtrycket en gång i veckan.

Fick även brev från Skatteverket i dag, med Novas fullständiga personnummer. Så nu ska vi skicka in om hennes fullständiga namn som blir:
Nova Melissa Karlsson


Älsklingen våran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0