Då va man själv igen

Nu har Cliff åkt till jobbet. Så nu är jag själv igen. Tycker inte om de.
Men de är bara att bita i hop de.

Ja, som sagt så va vi i väg till Marianne och hämtade en gräsklippare. Och fikade lite.
Alltid lika trevligt. Men valpen Bolt han bara sov han. =)

Va även till Apoteket och köpte Alvedon får se om de hjälper lite mot foglossningssmärtorna. Annars så får bara stå ut helt enkelt. Inte mer med de..

Men de bästa av allt va att mitt paket hade kommit med babyfilten och påslakansetet till spjälsängen. Är så nöjd.
Så här ser de ut.





Lammullsfilt. Den är så mjuk och skön.


Så här ser våran spjälsäng ut nu med sängmobilen.
Lite knöligt va de visst.



Och två tavlor som mamma har köpt.
De första Cliff sa när han såg tavlorna va..
- Ja jag hoppas att de blir nu flicka nu. Annars så får du inte sätta upp de där tavlorna.

Skulle inte sätta upp princess tavlor i en pojkes rum. Självklart inte..=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt lammullsfilten?

2009-09-01 @ 15:41:18
Postat av: Emelie

Anonym- Jag har faktiskt köpte den på Tradera. De va en tjej som sålde helt oanvända grejer. Den kom ny i förpackningen. Sökte på lammullsfilt på Tradera så kom den upp. =)

Är så nöjd med den.

De stod i beskrivningen, när du väl har köpt den och börjat använda den så vill varken du och din bebis inte använda någon annan filt. Och de blir nog så skulle jag tro.

2009-09-01 @ 15:49:25
Postat av: Emelie

Vad mysigt me alla grajer!!! Längtar! kram <3

2009-09-02 @ 13:17:34
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Åh vad mysig å varm den såg ut!

Jättefint med sängen, men jag lovar att du kommer att flytta på sängmobilen sen :D Du kommer tycka att den är i vägen när du ska ta upp och lägga ned bebisen hehe. Ses någon dag ledig hela helgen :)

2009-09-02 @ 17:30:02
Postat av: Emelie

Madde- Jag har redan funderat på att flytta sängmobilen. Ska ta och flytta in sängen till vårat sovrum snart. Ska testa mej fram då och se vart jag ska placera den. =) Absolut jag har inga planer alls. Föda barn kanske står på schemat. De är de ända..=)

2009-09-02 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0